De Dierentandarts

Ieder huisdier een pijnvrij gebit!

Wie zijn wij?

Enthousiast & gedreven

Betrokken, enthousiast en gedreven, dat is het team van dedierentandarts.nl, onderdeel van Huisdierenpraktijk Beilen. Met onze passie voor het gebit van uw huisdier gaan we samen met u aan de slag voor een dierenleven zonder kiespijn. Wij geloven dat er voor ieder huisdier  een oplossing is voor elk gebitsprobleem, waarbij we rekening houden met de wensen van u als eigenaar.

Voor de meeste mensen is een huisdier onderdeel van de familie. Daar gaan wij zorgvuldig mee om. Ieder dier zullen we op een liefdevolle en deskundige manier behandelen.

Uw huisdier is bij ons in goede handen!

Ons doel

Pijnvrij & functioneel

Ons doel is om ervoor te zorgen dat uw huisdier een pijnvrij gebit heeft welke zo functioneel mogelijk is. Er zijn namelijk verschillende manieren om een pijnlijke tand te behandelen, hiervoor kunt u denken aan bijvoorbeeld het trekken van een element of aan een wortelkanaalbehandeling. Samen met u kiezen we  voor de meest passende oplossing, welke we meestal in één behandeling kunnen uitvoeren.

Voorkomen is beter dan genezen. Preventie speelt daarom ook een belangrijke rol. Hierbij kunt u denken een periodieke professionele gebitsreiniging of het aanleren van tandenpoetsen. Ook hier kiezen we samen met u voor de meest passende oplossing.

Onze praktijk

Betrokken & klantvriendelijk

De dierentandarts.nl is onderdeel van Huisdierenpraktijk Beilen. In onze moderne en goed uitgeruste praktijk in Beilen kunnen we patiënten ontvangen en een passende behandeling geven. Een goed contact met u als eigenaar vinden we erg belangrijk. Samen met ons hele team verwelkomen we u graag in onze praktijk. Voor meer informatie over onze praktijk en onze overige expertises klik op de link.